Brenno

W Brennie jest 23:12:18
Jagienki, Kamili, Korneliusza

Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami Zdjęcie: Spotkanie z Dinozaurami

Spotkanie z Dinozaurami

17 lipca 2018r. grupa dzieci wraz z opiekunami wybrała się na wycieczkę do Parku Nauki i Rozrywki w Krasiejowie koło Opola. Organizatorem wyjazdu było Towarzystwo Przyjaciół Dzieci w Brenne. Mimo, że aura niezbyt sprzyjała młodym wycieczkowiczom, wyjazd uznajemy za bardzo udany. Miejsce, które odwiedziliśmy tak zachwyciło nasze pociechy, że pomimo deszczu nie chcieli wracać do domu.
   Gdy tylko dotarliśmy na miejsce z powodu dość dużych opadów deszczu zostaliśmy zaproszeni na seans w kinie 3D i obejrzeliśmy film animowany pt. „Krudowie”. Następnie przeżyliśmy interaktywną podróż w czasie w Parku Ewolucji Człowieka. Obejrzeliśmy wystawę świadectw ewolucji człowieka, a także różne ekspozycje: Człowiek z lodowca, Rozwój naczyń, Rozwój pisma, Grobowiec, Rozwój narzędzi oraz Wszyscy jesteśmy braćmi. Później udaliśmy się do Juraparku, gdzie spotkaliśmy się z dinozaurami. Odwiedziliśmy tam: Tunel czasu, Kino emocji 5D, Prehistoryczne Oceanarium oraz Pawilon Paleontologiczny. Przeszliśmy całą ścieżkę edukacyjną, która prowadziła przez teren wyrobiska. Wzdłuż ścieżki rozmieszczone były rekonstrukcje mezozoicznych gadów i płazów – wszystkie naturalnej wielkości. Oczywiście dla najmłodszych zwiedzających było to naprawdę duże przeżycie. Niestety z powodu opadów deszczu nie mogliśmy skorzystać z placu zabaw oraz parku rozrywki i plaży, które znajdują się na terenie Jurapar
ku. Ale nic straconego. Następnym razem na pewno zaświeci nam słońce i będziemy mogli w pełni korzystać z wszystkich atrakcji tego wspaniałego miejsca.