Brenno

W Brennie jest 23:15:55
Jagienki, Kamili, Korneliusza

Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji Zdjęcie: Wspomnienia z Chorwacji

Wspomnienia z Chorwacji

14 września 50 osobowa grupa wzrusza na wycieczkę autokarową do Chorwacji. Po osiemnastogodzinnej podróży zakwaterowaliśmy się w Biogradzie, znanym kurorcie letnim z portem jachtowym i bazą promową. W programie wycieczki oprócz zwiedzania był czas na kąpiele i plażowanie. Z pokładu statku, którym płynęliśmy, podziwialiśmy uroki Archipelagu Kornati. Weszliśmy na 94 m klif, z którego rozpościerały się niesamowite widoki.
Zwiedziliśmy Szybenik (miasto zwane ”Mekką Piratów”), Park Narodowy Krka oraz Park Narodowy Plitwickie Jeziora, który wpisany jest na listę światowych bogactw UNESCO. Wyjechaliśmy do Bośni i Hercegowiny do znanego z objawień maryjnych Medziugorie. Weszliśmy na Wzgórze Objawień i Križevac (Górę Krzyża). Odwiedziliśmy także kościół św. Jakuba.
Pogoda przez cały czas dopisywała, a temperatura utrzymywała się w granicach +30⁰C. Zadowoleni i opaleni, rankiem 22 września wróciliśmy do domu.